VERY MAPPY
Founder | Concept | Design
In 2014 ben ik Very Mappy begonnen. Ruim 8 jaar creëerden we XXL speel- & kleurplaten van landen, steden en werelddelen. Met deze creatieve kaarten ontdekten kinderen spelenderwijs de wereld om zich heen. Naast producten voor retail, scholen en particulieren ontwikkelden we ook kaarten op maat.
KAARTEN OP MAAT
Concept | Design | Copy
Voor organisaties ontwikkelde Very Mappy kleurplaten op maat, bijvoorbeeld de kaart van Nederland met daarop de 70 kidsproof musea voor de Museumvereniging. Of de speciale Stadspas editie voor de Gemeente Amsterdam; een kaart met boordevol activiteiten waar kinderen met de Stadspas naar toe kunnen.
TV PROGRAMMA SING IT!
Formatontwikkeling | Talpa Content
Woede, liefde, frustratie, spijt, geheim of een simpel bedankje. In Sing it! kan je op muzikale wijze je gevoelens uiten. Op een bestaande hit met eigen geschreven teksten laten kandidaten zich helemaal gaan. In 2018 op SBS 6 gepresenteerd door Nick & Simon. Pilot in 2009 op RTL 4 met Angela Groothuizen.
Verkocht in: China, Kazachstan, Mexico, Midden-Oosten, Rusland, Nederland, Peru, Oekraïne en Libanon.
KEUNE 90'S
ANNIVERSARY PARTY
Concept | Creatie | Productie i.s.m. Koning & Keune
Keune Haircosmetics vierde haar 90 jarige bestaan in de PTA in Amsterdam. Met Konings & Keune mocht ik meewerken aan de spetterende show voor 1200 internationale gasten. Lieke van Lexmond presenteerde het event. Zij werd begeleid door een gigantisch scherm met moderne & abstracte sprookjes sferen.
CCCP
OPENING PARTY
Creatie | Productie i.s.m. Koning & Keune
De opening van CCCP's nieuwe locatie werd groots gevierd met de "Friday Night Live" Party. De avond zat vol verrassingen met o.a Ali B, DJ's, limousine entree, mini casino, cocktailbar, silent disco en Russische photobooth. De surprise comeback van 2 Unlimited maakte het feest onvergetelijk.
MYSTERYBOX
Concept | Montage | Design
De MysteryBox is een interactief en audiovisueel belevingsconcept op festivals. Festivalgangers stappen samen een afgesloten box binnen waar zij onderdeel worden van een fake tv-programma. Doel? Op ludieke wijze bewustwording creëren.
De MysteryBox stond op evenementen en festivals zoals Kunstbende, Welcome To The Future en Dance Valley.